Egy szervezet működése során számos feladat adódhat akár eseti, akár rendszeres jelleggel pl. takarítással, villanyszereléssel, hűtés-fűtési hibákkal, gondnoki feladatok ellátásával vagy tűzvédelmi előírásoknak való megfelelőséggel kapcsolatban. Az ELKOTEK IDV AS lehetővé teszi a felhasználók számára a munkaszervezéssel kapcsolatos folyamatok hatékony menedzselését főként létesítmények üzemeltetése és karbantartása kapcsán azáltal, hogy egy felületen összeköti a kínálatot a kereslettel. A kompetens szakembereket kereső vállalatok biztonsággal választhatnak a rendszer szereplői közül, hiszen a regisztrációt és a bekerülés folyamatát adminok felügyelik így biztosítva a megbízhatóságot. A szakemberek által elvégzett munkák dokumentálása pontos és naprakész, így a hatósági ellenőrzések során sem adódhat ebből probléma. A munkák megrendelése előzetesen megkötött megállapodások alapján néhány kattintással megtörténhet, de lehetőség van egyedi ajánlatokat is kérni egy-egy elvégzendő teendőre. A webes felület mellett egy applikáció is elérhető a felhasználók számára, így okoseszközeiken is könnyen felvehetőek az egyes munkák, majd folyamatosan nyomon követhető az állapotuk egészen azok lezárásáig.