Az ügyfél egy egyedi szoftver megoldásokat szállító vállalat, amely szoftverfejlesztési minőségbiztosítási megoldásokat fejleszt. Céljuk az volt, hogy segítsenek a fejlesztőknek magas minőségű kódot írni, az esetleges hibák korai felismerésével.
Korábban a minőségellenőrzési riasztások nem jelentek meg automatikusan a fejlesztők munkafolyamat nyomkövető rendszerében, emiatt egy alternatív rendszert is nyomon kellett követniük, illetve a keletkező hibajegyeket kézzel rögzíteni a Jira rendszerben. Az ügyfél célja az volt, hogy a minőségbiztosítási rendszerben keletkező riasztások automatikusan Jira ticketekké alakuljanak, mégpedig a rendszer különböző beállításainak megfelelően.
A különböző rendszerek eltérő adatmodelljeinek összeillesztése jelentős technikai kihívást okozott, mivel a minőségbiztosítási szoftver és a Jira eltérő adatszerkezetet alkalmazott. Az integráció során ezért biztosítani kellett, hogy a különböző fogalmak és adatok helyesen legyenek megfeleltetve. Emellett a Jira rendszerspecifikus stílus- és szerkezeti követelményeinek való megfelelés is kulcsfontosságú volt ahhoz, hogy Jira alkalmazásként létre tudjuk hozni a fejlesztett terméket. Végül az egyik kritikus feladat az volt, hogy a felhasználói jogosultságok és az azonosítási folyamat összehangolása révén az integrált megoldás zökkenőmentesen illeszkedjen a meglévő fejlesztési munkafolyamatokba.
A különböző rendszerek eltérő adatmodelljeinek összeillesztése jelentős technikai kihívást okozott, mivel a minőségbiztosítási szoftver és a Jira eltérő adatszerkezetet alkalmazott. Az integráció során ezért biztosítani kellett, hogy a különböző fogalmak és adatok helyesen legyenek megfeleltetve. Emellett a Jira rendszerspecifikus stílus- és szerkezeti követelményeinek való megfelelés is kulcsfontosságú volt ahhoz, hogy Jira alkalmazásként létre tudjuk hozni a fejlesztett terméket. Végül az egyik kritikus feladat az volt, hogy a felhasználói jogosultságok és az azonosítási folyamat összehangolása révén az integrált megoldás zökkenőmentesen illeszkedjen a meglévő fejlesztési munkafolyamatokba.
Az implementáció során egy automatizált megoldást fejlesztettünk ki, amely biztosította, hogy a minőségellenőrzési riasztások automatikusan Jira ticketekké alakuljanak. Ennek köszönhetően a fejlesztők valós időben kaptak értesítést a kódminőségi problémákról, ami jelentősen csökkentette a manuális adminisztrációt és felgyorsította a hibakezelést. Az automatizált adatfeldolgozás hatékonyabbá tette a fejlesztési folyamatokat, miközben minimalizálta az emberi hibalehetőségeket. Ügyfelünk számára különösen nagy értéket jelentett, hogy a rendszerek közötti átjárhatóság gördülékenyebbé vált, így a fejlesztési ciklusok lerövidültek, és a szoftverminőség ellenőrzése is hatékonyabb lett.
Várjuk levelét, hogy ötleteit közösen valósítsuk meg!
Várjuk levelét, hogy ötleteit közösen valósítsuk meg!
2025 © Minden jog fenntartva.