• Esettanulmányok
    • Digitális nyilvántartás Moodle-lel
    • Innovatív karbantartáskezelés
    • Adatintegráció és dashboardok
    • Fejlesztési kapacitás e-Healthben
    • Interaktív prezentációs app
    • Munkaerő- és termeléskövetés
    • Infrastruktúrától független mérés
    • Növényfejlődés követés
    • Automatizált terméshozam-előrejelzés
    • White label biztonsági platform
    • Innováció a tradingben
    • Biztonságos és hatékony NVR
    • Platform modernizáció
    • A Jira és a minőségbiztosítás
    • Valós idejű munkakövetés
  • Termékeink
  • Vállalkozásoknak
  • Startupnak
  • Pályázatok
  • Rólunk
  • Kapcsolat
  • Angol
  • Magyar
Contact us
  • Esettanulmányok
    • Digitális nyilvántartás Moodle-lel
    • Innovatív karbantartáskezelés
    • Adatintegráció és dashboardok
    • Fejlesztési kapacitás e-Healthben
    • Interaktív prezentációs app
    • Munkaerő- és termeléskövetés
    • Infrastruktúrától független mérés
    • Növényfejlődés követés
    • Automatizált terméshozam-előrejelzés
    • White label biztonsági platform
    • Innováció a tradingben
    • Biztonságos és hatékony NVR
    • Platform modernizáció
    • A Jira és a minőségbiztosítás
    • Valós idejű munkakövetés
  • Termékeink
  • Vállalkozásoknak
  • Startupnak
  • Pályázatok
  • Rólunk
  • Kapcsolat
  • Angol
  • Magyar

A Jira és minőségbiztosítás összehangolása automatizált megoldással

A Jira és minőségbiztosítás összehangolása automatizált megoldással

Egy minőségbiztosítási szoftver integrálása az Atlassian Jira rendszerekbe, amely automatikusan átadja a riasztásokat a fejlesztői csapatnak.

 

Egy minőségbiztosítási szoftver integrálása az Atlassian Jira rendszerekbe, amely automatikusan átadja a riasztásokat a fejlesztői csapatnak.

Az ügyfél és az iparág

Az ügyfél egy egyedi szoftver megoldásokat szállító vállalat, amely szoftverfejlesztési minőségbiztosítási megoldásokat fejleszt. Céljuk, hogy segítsenek a fejlesztőknek magas minőségű kódot írni, az esetleges hibák korai felismerésével.

A projekt célja

Korábban a minőségellenőrzési riasztások nem jelentek meg automatikusan a fejlesztők munkafolyamat nyomkövető rendszerében, ami azt okozta, hogy egy alternatív rendszert is nyomon kellett követniük, illetve a keletkező hibajegyeket kézzel rögzíteni a Jira rendszerben. Az ügyfél célja az volt, hogy a minőségbiztosítási rendszerben keletkező riasztások automatikusan Jira ticketekké alakuljanak a rendszer különböző beállításainak megfelelően.

A Jira kihívásai

Kihívások

Az eltérő rendszerek adatstruktúrájának összehangolása komoly technikai kihívást jelentett, hiszen a minőségbiztosítási szoftver és a Jira más adatmodellt használt. Az integráció során biztosítani kellett, hogy a különböző fogalmak és adatok helyesen legyenek megfeleltetve. A Jira rendszerspecifikus stílus- és szerkezeti követelményeinek való megfelelés is kulcsfontosságú volt ahhoz, hogy Jira alkalmazásként létre tudjuk hozni a fejlesztett terméket. Az egyik kritikus feladat a felhasználói jogosultságok és az azonosítási folyamat összehangolása volt, hogy az integrált megoldás zökkenőmentesen illeszkedjen a meglévő fejlesztési munkafolyamatokba.

Kihívások

Az eltérő rendszerek adatstruktúrájának összehangolása komoly technikai kihívást jelentett, hiszen a minőségbiztosítási szoftver és a Jira más adatmodellt használt. Az integráció során biztosítani kellett, hogy a különböző fogalmak és adatok helyesen legyenek megfeleltetve. A Jira rendszerspecifikus stílus- és szerkezeti követelményeinek való megfelelés is kulcsfontosságú volt ahhoz, hogy Jira alkalmazásként létre tudjuk hozni a fejlesztett terméket. Az egyik kritikus feladat a felhasználói jogosultságok és az azonosítási folyamat összehangolása volt, hogy az integrált megoldás zökkenőmentesen illeszkedjen a meglévő fejlesztési munkafolyamatokba.

pexels-djordje-petrovic-590080-2102416

Megoldás és eredmény

Az implementáció során egy automatizált megoldást fejlesztettünk ki, amely biztosította, hogy a minőségellenőrzési riasztások automatikusan Jira ticketekké alakuljanak. Az integráció révén a fejlesztők valós időben kaptak értesítéseket a kódminőségi problémákról, ami jelentősen csökkentette a manuális adminisztrációt és felgyorsította a hibakezelést. Az automatizált adatfeldolgozás révén a fejlesztési folyamat hatékonyabbá vált, minimalizálva az emberi hibalehetőségeket. Az ügyfél számára az egyik legnagyobb érték az volt, hogy a rendszerek közötti átjárhatóság gördülékenyebbé vált, így a fejlesztési ciklusok rövidültek, és a szoftverminőség ellenőrzése hatékonyabb lett.

Kapcsolat

Várjuk levelét, hogy ötleteit közösen valósítsuk meg!

Segíthetünk?

Lépjen kapcsolatba velünk.

Várjuk levelét, hogy ötleteit közösen valósítsuk meg!

+36 62 202-443

contactus@aensys.hu

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Loading

Adatkezelési tájékoztató | Impresszum

2025 © Minden jog fenntartva.