Egy minőségbiztosítási szoftver integrálása az Atlassian Jira rendszerekbe, amely automatikusan átadja a riasztásokat a fejlesztői csapatnak.
Az ügyfél egy egyedi szoftver megoldásokat szállító vállalat, amely szoftverfejlesztési minőségbiztosítási megoldásokat fejleszt. Céljuk, hogy segítsenek a fejlesztőknek magas minőségű kódot írni, az esetleges hibák korai felismerésével.
Korábban a minőségellenőrzési riasztások nem jelentek meg automatikusan a fejlesztők munkafolyamat nyomkövető rendszerében, ami azt okozta, hogy egy alternatív rendszert is nyomon kellett követniük, illetve a keletkező hibajegyeket kézzel rögzíteni a Jira rendszerben. Az ügyfél célja az volt, hogy a minőségbiztosítási rendszerben keletkező riasztások automatikusan Jira ticketekké alakuljanak a rendszer különböző beállításainak megfelelően.
Az eltérő rendszerek adatstruktúrájának összehangolása komoly technikai kihívást jelentett, hiszen a minőségbiztosítási szoftver és a Jira más adatmodellt használt. Az integráció során biztosítani kellett, hogy a különböző fogalmak és adatok helyesen legyenek megfeleltetve. A Jira rendszerspecifikus stílus- és szerkezeti követelményeinek való megfelelés is kulcsfontosságú volt ahhoz, hogy Jira alkalmazásként létre tudjuk hozni a fejlesztett terméket. Az egyik kritikus feladat a felhasználói jogosultságok és az azonosítási folyamat összehangolása volt, hogy az integrált megoldás zökkenőmentesen illeszkedjen a meglévő fejlesztési munkafolyamatokba.
Az eltérő rendszerek adatstruktúrájának összehangolása komoly technikai kihívást jelentett, hiszen a minőségbiztosítási szoftver és a Jira más adatmodellt használt. Az integráció során biztosítani kellett, hogy a különböző fogalmak és adatok helyesen legyenek megfeleltetve. A Jira rendszerspecifikus stílus- és szerkezeti követelményeinek való megfelelés is kulcsfontosságú volt ahhoz, hogy Jira alkalmazásként létre tudjuk hozni a fejlesztett terméket. Az egyik kritikus feladat a felhasználói jogosultságok és az azonosítási folyamat összehangolása volt, hogy az integrált megoldás zökkenőmentesen illeszkedjen a meglévő fejlesztési munkafolyamatokba.
Az implementáció során egy automatizált megoldást fejlesztettünk ki, amely biztosította, hogy a minőségellenőrzési riasztások automatikusan Jira ticketekké alakuljanak. Az integráció révén a fejlesztők valós időben kaptak értesítéseket a kódminőségi problémákról, ami jelentősen csökkentette a manuális adminisztrációt és felgyorsította a hibakezelést. Az automatizált adatfeldolgozás révén a fejlesztési folyamat hatékonyabbá vált, minimalizálva az emberi hibalehetőségeket. Az ügyfél számára az egyik legnagyobb érték az volt, hogy a rendszerek közötti átjárhatóság gördülékenyebbé vált, így a fejlesztési ciklusok rövidültek, és a szoftverminőség ellenőrzése hatékonyabb lett.
Várjuk levelét, hogy ötleteit közösen valósítsuk meg!
Várjuk levelét, hogy ötleteit közösen valósítsuk meg!
2025 © Minden jog fenntartva.